Special Theory of Relativity

karıncalar hayvanlar alemini ikiye ayırmış;
aslan, kaplan, timsah gibi uysal ve sevecen hayvanlar, tavuk, hindi, güvercin gibi vahşi ve yırtıcı hayvanlar...

5/19/2009

ignorance is bliss




Eveeeetttt !!!!!!!!
Bir krize daha sebep olan günü atlatmış olmanın mutluluğunu yaşamaktayım.
Sınıfımı çok seviyorum. Birbirinden tatlı, şirin sevecen insanlarla dolu. Kendisine yaşını sorduğumda “kime göre?” diye cevap veren Koreli, clublerde fink atabilmek için ikimizin de esmer olmasından faydalanıp,yaşı tutmadığı için sürekli benim ehliyetimi isteyen bir Azerbeycanlı, konuştuğu süre zarfında çıkıp city centre’ı dolanabileceğim ve dönüp geldiğimde onu hala aynı konuda cümle kurmaya çalışırken bulabileceğim, küçük basık suratlı bir Çinli, ne idüğü belirsiz bir Colombialı veeeee canım kadim dostlarım, dindaş arkadaşlarım dört müslüman. İkisi Libya’dan diğer ikisi ise South Arabia. Biri benden kısa boylu sürekli gülen, o da konuşmalarının arasına uzuuuuunnn reklamlar alan bir arkadaşımız. Bazen o konuşurken sessiz film oynuyormuş havasında kelimeleri tahmin etmeye başlıyoruz. O da no no diye yönlendiriyor bizi sağolsun. Hiç anlayamadık aslında ne demek istediğini. Sadece bir gün yaşını sorma gafletinde bulundum. Herkes benden küçük ya! Peh dedim kaç yaşındasın sen? İlk defa o gün düzgün cümle kurdu ama ben hala yanlış anlamış olma ihtimalimi seviyorum (nasıl bir cümle bu ya?) 28 yaşındaymış ve 8 aylık bir kızı varmış. Ulan ne biçim babasın siktir git ülkene be çocuk! Abdullah var bi de sessiz sakin,usturuplu terbiyeli allah için lafım yok. Alaaddin nasıl bi müslümansa ortam çocuğu, alkolümü de içerim Cuma namazına da giderim, fıranzız sevgili yapıp ortalıkta sevişirim kimse benim dinime karışamaz havasında... Eyvallah biladerr.
Amaaaaaaaa........ ama sen baydın be MAHMUD ! Bak düşününce bile cinlerim tepeme çıkıyor. Bu ne geri-zekalılık, bu ne dangalaklık, bu ne aptallık, 0,0001 gram da mı yok beyin evladım sende?? İnsanı dine sokmak değil dinden imandan çıkarırsın sen.
Arkadaşımız peygamber mübarek, müslümanlığın öncüsü. 20dk.lık molalarda bilgisayardan Kur-an (ulan küçük harfle yazdım hepsini çarpılırmıyım acaba,bari bunu düzgün yaziiimm.) (ulan mahmud) (ne diyordum ki acaba?)
Ha.. okuyan (hadi sıkıysa bul cumlenin başını) , sabah sınıfa girdiğimde bilgisayarından ilahi dinleten millete, insanlara islamın nasıl olduğunu falan ingilizce olarak açıklayan broşürler dağıtan hatta namaza entarisini giyip giden böyle bir adamımız.(hadi traditiondur sonuncusuna pek girişmicem)
Ama sınıfta kızları etkilemeye çalışmak için hocaya BEYİNSİZCE sorular sorma mahmuuuddd ! fenalık geldi hepimize görmüyor musun? Soruyu sorduktan sonra ise, nasıl soru ama edasıyla sınıftaki kızların gözünün içine içine bakma, konuşurken ellerini quotation marks yapar gibi matah bi bokmuşçasına kullanma, her gün aynı çorabı giyme, sabahları soğanlı yumurta YEME !?!?!?! (e bütün sınıf kokuyor ulan)


her müslümana (özellikle bana!) sen de domuz eti yemiyorsun dimi ehi diye abbuk sabbuk sorular sorma,üzülürsün bak ! yiyorum lan bayıla bayıla hem de. Çok şey kaçırıyorsun Mahmud ! bak sen de ye hem belli ki bi beslenme bozukluğu söz konusu, mental bir problemin var............ bi siktir git Mahmut yaaa...ühüüüüüü



Bugün yine sayısız dersi böldüğü zamanların birinde,
“Does we have in ayleds the same? “ ????????
Teacher: “...................sorry?”
“tekrar aynı soru”
3. denemeden sonra hocadan gelen cevap “hay dilini eşşek arısı soksun” niteliğinde
“what kind of a course are you attending NOWW MAHMUD?”
“???” mahmudun anlama güçlüğü çektiği dakikalardan sonra gelen cevap
“ayleds ?”
Allah seni deneme aşamasında yaratmış Mahmut ! sen maymundan dönüp gelene kadar biz seni çekecez mecbur!
Acaba IELTS (mahmud) için İzmir’imde kalsam daha mı iyi olacaktı? Hayır IELTS sınıfına bak sanırsın primary school sınavına giricez.
İlk iki saat mahmudu çekiyoruuuzzz sonra yetmezmiş gibi hepimizi aynı speaking&listening sınıfına vermişler.
Son elli dakika buyrun hediyesi Mahmudla birlikte.
Bugünkü muhteşem konumuz, verilen kağıttaki hangi inventionlar size göre iyi hangileri kötü.
Gerizekalı s.kilmiş g.tün davası olmaz demişler size gelmedi mi o laf? Olan olmuş sana ne?? Ya da bana ne??
Neyse söylüyorsun, light bulb. Yazık Edison çalışmış o kadar bari Nobel ödülünü biz verelim.
Yetmiyor karıya, neden diyerleri değilmiş? Az kaldı küfredicem git başımdan seç dedin seçtik, kenarımın teacherı ! fizikçi çizgimden kaydırma beni.......(noluyo ya tv de pek izlemem ben?)
Bir dakika, mahmud beyin seçimi ve yorumu.
En kötü inventionlar arasında landmine ve nuclear weapon var. Herkes mersine bu dangalak tersine ladmine ı seçti gerzek. Hoca da “SAKINNN HOCAAA” bakışlarımıza aldırış etmeden “neden” sorusunu patlatı verdi.
Ve mahmudun güzide nedeni :
Nuclear weapon böle füzeymiş böle ondan kaçabilirmişsin ama landmine dan kaçamazmışsın !??!!
WHAT THE FUCK IS GOIN’ ON WITH YOU???
Tamam baştan alalım Mahmud, toz bulutuyduk falan da yemez sana... yaş kaç ablacım?
Ulan Oppenheimer’ın Einstein’ın kemikleri sızlayacak, el insaf olum. Hiroşima’dakiler gerizekalıydı o yüzden geberdiler dimi mahmud? Ben nasıl yani, neyden kaçıyorsun arı mı bu derken karıda pardon hocada durumu anlamış olacak ki zamanımız doldu hadi size iiigünleeerr dedi kaçtı. Hevesim kursaamda kaldı bi azına sıçaydım da rahatlayaydım ya.


Sınıftan çıkarken birini esir almış hala kaçarsın diye idda ediyordu. Bir salcaksın orda insani atom bombasını en güzel experiment ve de experience olcak adama bakalım nereye kaçıyorsun zibidi! Ulan boşuna mı fizik okudum ben dangalak !
İşte bu yüzden her sabah can atıyorum bir an önce derse gidebilmek için. Hatta abartıp öyle bir atıyorum ki canımı uyanamıyorum bile, hep geç kalıyorum.




dayanamicam, atom bombası bi tarafına girsin olum!


Hiç yorum yok: