Special Theory of Relativity

karıncalar hayvanlar alemini ikiye ayırmış;
aslan, kaplan, timsah gibi uysal ve sevecen hayvanlar, tavuk, hindi, güvercin gibi vahşi ve yırtıcı hayvanlar...

5/03/2009

Mental Alienation




Yazdığım yazılar okumaktan nefret ediyorum. Yazmaktan, yazamamaktan, yazamasam da yazmaktan nefret ediyorum. Sözlü sınavlara girip gereksiz konuşmalar yapmak zorunda olmaktan nefret ediyorum. Dışarıda tuvalete girmek zorunda kalmaktan nefret ediyorum.Saatlerce oturup vıcık vıcık konuşan, içi boş, cıvık, avare ve kaba insanlardan nefret ediyorum. Pis insanlardan, tozlu kirli ortamlardan da nefret ediyorum.Ait olmadığım yerlerde bulunmaktan, hiçbir yere ait olmamaktan, geçmişe dönük oturmaktan, geleceğe de dönük oturmaktan, ikisinin ortasında oturup kalmaktan nefret ediyorum. kıpırdayamamaktan, hiçbir yere gidememekten....Yalnız kalmak istemediğim zamanlarda yalnız kalmaktan nefret ediyorum. Soğuktan, üşümekten....Kimseden de haz etmiyorum artık.
Gıcığım hepinize gıcık !!

Hiç yorum yok: